Om man kunde hugga av sig magen?

Nu äntligen har min magont försvunnit och klockan är 22.30. Efter Josef blivit hämtad fick jag enormt ont i min mage. Så det var bara att inta fosterställning och så har jag legat hela eftermiddagen. Fick stanna hemma från Emmies examenfest tråkigt nog. Har pratat med Emmie ikväll och hon har gett mig lite styrka och lite pepp-prat på att jag ska börja tänka positivt. Ja nu jäklar är det bara positiva tankar genom denna hjärnan. 
Har precis sänkt en skål glass. Kände att jag var värd det. Och så nät- shoppade jag lite. Oooopps! Sånt där som gör en lite extra glad en tråkig söndag. Äntligen har jag köpt nya makeup-borstar. Dom jag har nu är från BareMinerals så dom är bra men jag har haft dom ett tag så då är roligt med nya saker. En ny färgpalett, och lite godis till håret. 
Nu ska jag krypa intill Gustav och somna till en film. 





Kom ihåg mig?