Göteborg och scandic hotell

Befinner mig i Göteborg med min fina Nathalie. Vi har strövat runt på Avenyn, ätit super god mat på Bryggeriet, druckit god dricka i baren på hotellet och nu ligger vi nerbäddade i hotellsängarna. Närmare bestämt jag ligger nerbäddad i en hotellsäng, Nathalie ligger på någon fåtölj som helt plötsligt kunde bli en säng (?) eller som Gustav skulle sagt "en saltpetersö".. Ett intern skämt som uppkom i Ängelholm förra året då Gustav sov  på en extrasäng som rullade runt i rummet. Ja en helt onödig parentes om det, men nu vet ni det. 

Imorgon ringer klockan tidigt för att vara för vid hotellfrukosten och sen bada bubbelbad och basta innan vi beger oss till Ullared och sätter sprätt på pengarna. 

Jag älskar att då spendera tid med min bästa. Ingen är som du, bästa vän. 






Kom ihåg mig?