En stor jävla suck till mig själv.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Trött på att jag inte kan hålla vad jag lovar mig själv. Självdisciplin är något jag borde skaffa mig. Kan någon lära mig?

Ligger i sängen nu. Det är så tråkigt att vara ensam. Ensam nätter ut och nätter in.
Eller nä nu ljög jag.
Ganska mycket!
Men för det mesta. Jajo, jag tycker det är ganska skönt ibland att vara ensam. Men det för absolut inte bli för ofta. Nej fyför! Siiiip.. Tycker om sällskap.

Imorgon är det torsdag och då ska jag träffa Johanna och Nathalie. Mycket skvaller eftersom Jimmy och Johanna har förlovat sig när dom var på semester. Åh, kommer ihåg lyckan. Kärleken blev mycket starkare på något sätt även fast det bara var en ring på fingret. Har alltid sagt att förlovning är totalt i i onödigt för kärleken sitter inte i ringen. Men när Oskar "friade" eller vad tusan man säger till mig så blev det som att vi blev kära på nytt. Helt sjukt! Underbar känsla.
Så ni som överväger att "fria" till era flickvännen. DO IT!
Kommer nog kära ner mig i dom turturduvorna totalt.
Kärlek är fint, jag älskar kärlek.




Kom ihåg mig?