Kan nästan tro det.

Jahapp, endast tisdag idag. Bara för att jag vill att denna veckan ska gå fort så jag kan få flytta in i min lägenhet som jag får på söndag så kommer den ju dock inte göra det. Jobbigt? JA!

I skrivandes stund har jag mobilen på magen och den har växt till sig litt. Får nog börja skärpa mig rejält här.
Vill va fet?
Nä tror inte det ..

Snart kommer mamma och Ola med mat och jag kan knappt bärja mig. Så attans hungrig. Ja jag ska faktiskt äta sallad på tal om tjock mage.

Idag fick du mig att få tårar i ögonen. Det var veckor sen sist. Skönt att det avtar mer och mer och jag längtar tills jag blir så stark som jag vill vara. Så stark så jag kan se mig med någon man. Se mig lycklig med någon annan. Beteendet som du har är under all kritik och det känns så bra att jag inte ligger på den nivån. Heja mig, jag ska, jag måste, jag vill klara detta! Berg och dalbana som sagt men jag fixar.

Så snygg du e !! :-)




Kom ihåg mig?