I'm ready for change

Nu jäklar är jag taggad. Har varit på gymmet nu två dagar i rad och jag känner mig verkligen taggad för att träna. Har sjuk ångest att jag har gått upp i vikt igen efter jag gick ner. Vill bara bli smal och ha magmuskler hehe. Ska skriva upp allt här så jag kan följa mig själv för att det känns bättre då och jag blir motiverad. Träning: 40 min kondition Mage + ben Promenad till och från gymmet. Mat: Frukost - En kopp te och en nutrilett bars. (Som för övrigt är riktigt mumsig) Lunch- Wrap på Mc Donalds. Middag- Gröt, 1 knäckebröd med kalkon och tomat, och frukttallrik. Mitt mål imorgon bitti är att gå en mil på gymmet. På kvällen blir det att träna armar och rygg med Jimmsan. Önska mig själv all lycka till! Mitt slutmål är att väga 55kg och få bort min kage innan vi åker till Thailand. Det måste jag fan klara för det är 5 månader dit.




Kom ihåg mig?