It´s amazing how stupid you can be when you´re in love.

Det är skrämade hur en person som man känt nästan halva sitt liv kan förändras så fruktanvärt mycket över bara en dag. Du är inte den jag trodde du var! Sanningen kommer fram till slut. Även ifall jag vet att det kommer göra så ont att höra det. Men det sjuka är ändå att jag har drömt om detta flera gånger. Jag har drömt om att detta skulle hända och att jag skulle bli såhär sårad en dag. När jag haft mina drömmar har jag vaknar av panik eller av att jag gråtit. Du har kramat om mig och sagt att allt var okej och att det bara var en dröm. Somnade då om i din famn och visste att "Nahh, det som hände i min dröm, det kommer aldrig hända i verkligenheten för jag har världens finaste pojkvän" Trodde jag ja. Fyfan säger jag bara. När jag pratat med mina vänner så inser jag vad jag har levt i. Det är inte okej att dras till andra tjejer när man har flickvän, men du fick mig till att tro att det var okej. Det gick så långt att jag till och med tyckte det var okej att en tjej sov hos oss när jag var bortrest bara för att hon inte kunde komma hem. Du har manipulerat mig så fruktansvärt mycket att jag blir rädd för mig själv nu när jag tänker tillbaka. Varje gång jag blivit sur på dig på saker som du har gjort fel, har alltid slutat med att det är jag som ber om ursäkt. Men för vad? Det är ju du som gjort fel. Det känns som jag bett ursäkt för min existens.. Men du har alltid vänt på det och fått mig att få dåligt samvete när det är du som borde ha det, eftersom du gjort fel. Du har vetat att du haft mig runt lillfingret och därför kunnat bete dig hur du vill, för du har vetat att jag aldrig skulle göra något för att såra dig, för jag har så rädd att förlora dig.. Lillfingret kan du stoppa upp någonstans. För från och med nu, nu är det fan slut! Jag är värd mycket bättre, och jag vet inte vad jag skulle gjort utan alla mina finna vänner som finns för mig. Det är i sånna här situationer som man även får reda på vem som är ens riktiga vänner, och det har jag verkligen insett nu. Jag skulle vilja ge Mimmi, Nathalie, Olivia, Jimmy, Emmie, Ida, Johanna och Sara den största kramen i hela världen! Ni är guldvärda. Jag älskar er.
 



Kom ihåg mig?