L.O.V.E

Sitter hos Malin och har precis kränkt tacos som blev över från festen igår. Lillasyster har blivit stor och festen var hur trevlig som helst. Jag och Nathalie kände inte riktigt att vi passade in med alla 18åringar men vi anpassade oss ganska bra tyckte jag, haha.
Blev dock en och en annan shots för mycket.
Hur kan man dricka så mycket som dom gör?
Gjorde vi också det när vi var 18 år?
Nu blir jag nästan för fanken snurrig i huvudet bara av att lukta på alkohol.
Kanske inte riktigt, men nästan.
Kvällen avslutades på kräm med Nathalie och som tur var hade jag sängen nära och somna gott bredvid P.

Nu ska jag hem till min soffa, kanske snurrar inom hemmakväll och handlar en gottepåse. Mest för att jag tycker att jag är värd det!

Gud så fin du var Malin !! Jätte söt :-)




Kom ihåg mig?