Mästerkocken själv.

Ja bowlingen gick ju inte rikgit som jag velat. Förlorade mot Coffe och Ola.
Koget ..
Så nu kommer jag få höra det ett antal veckor framöver. Men spelade ändå bra, 247 på en serie.
Faktiskt inte fyskam.
 
Fick precis ett samtal som jag hoppas kommer sluta bra. Ska på arbetsintervju imorgon kl 15.00.
Lagom nervi är jag. Jag har aldrig någosing gått på en arbetsintervju. Vad ska man ha på sig? Vad ska man säga?
Antar att det kommer fixa sig, men ändå. Hoppas på att jag är den person dom söker. Vill verkligen ha ett nytt jubb och tjäna lite kosing.
 
Jaa annars så är jag dödligt mätt efter att både jag bakat och krängt scones.
Riktigt mumsigt! Länge sen jag åt det.
Ikväll blir det träning x 2 med Nathalie.
Kommer förmodligen vara död.
Men skit i det.
Ikväll blir det mys hos P och förhoppningsvis kan jag övertala honom att gå till HK och handla gotte.
Jaaaa, man måste få unna sig efter man tränat. Det är väl däröfr man tränar, för att kunna äta mer onyttigt.
Right? ;)
 

"Kooooget".. Love it.




Kom ihåg mig?