Monday

Idag är en dag som man vill knyckla ihop till en boll och kasta rakt ner i soptunnan. Precis som man gör med reklamen som kommer i brevlådan. Sur, arg, deppig är vad jag är idag..
Lite irriterande också faktiskt.

Snart dags för bowling med pappsen. Pigg på det?
Nä tror inte..
Imorgon kommer mamma lillebror och Ola hit till mig. Ska laga tacos och bara mysa! Lillebror ska sova hos mig. Så länge sen jag och bror hade en kväll för oss själva. Mamma är nog lite trött på oss när vi är hos henne. Jag och lillebror tillsammans blir alltid lite kaos. Bus, maaat, skrattanfall och slagsmål (dock endast på skoj) är vad vi är bäst på!

Nu ska jag ner och boka tvättid för dom intresserade och sen handla maud med mammsen. För alt har råkat bli gammalt av någon konstig anledning nu när jag varit borta!!

MYS!




Kom ihåg mig?