You

Jag har kommit till denna tiden jag längtat efter länge. Jag känner mig lycklig. Jag klarar mig själv. Jag känner att jag har vuxit som person dom senaste 7 månaderna. Jag tar för mig mer och jag trivs verkligen med mig själv och personerna i min omgivning. Man kan inte hitta finare vänner än vad jag har. Har lärt känna så många nya fina personer. Var har ni funnits innan?
Varje morgon går jag upp med ett leende på läpparna. Går till jobb och har roligt med min fina arbetskollega. Inga förvirrande tankar i mitt huvud längre. Tankar som jag hade och gick och grubblade på dag in och dag ut.
Det tog all min kraft. Det gjorde mig matt och jag hade inte ork till något. Folk säger till mig att det lyser om mig och att man ser att jag mår bra. Det värmer fruktansvärt mycket.
Allt händer av en mening..
Är det menat så kommer det bli så.

Kände bara att jag behövde skriva, känns alltid skönt att få skriva av sig när man har så mycket man vill säga.
Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag äta på Casablanca med Coffe innan vi ska spela bowling klockan 19.00. Viktigt match. Måste vinna över honom.
Annars känner jag att jag kommer få höra detta ett tag framöver.
Håll tummarna för mig!
Jag måste vinna. Punkt!

Du är värd det bästa! <3

Ida

Fina Malin!




Kom ihåg mig?