Är det nu jag ska gå upp?

Klockan är nu 06.28 i skrivandets stund. Pigg som en idiot och när hände det sist vid denna tiden? Igår mådde jag röv. Feber ont i halsen och yr. Bestämde mig för att hoppa jobb idag och stanna hemma. Och nu när jag vaknade känner jag mig bra. Varför är det alltid så? Jaja, får väl ta denna dagen till att vila upp mig ändå. Här behöver städas en del här hemma så det kan jag lika gärna passa på att göra.

Pratade med min bror igårkväll igen som befinner sig på Bali. Han vill att jag ska komma dit och jag vill också det så himla gärna. Hade varit as fett! Meeeen pengafråga. Kanske ska börja köpa lite triss? Vinna en mille eller två. Då hade jag fantami köpt ett hus på Bali så hade jag kunnat åka ner där precis när jag velat.
Ska kolla upp lite hur mycket pengar jag behöver till Bad Gastain osv eftersom jag ska dit där med. Och sen måste jag hitta ett jobb för min lillasyster kommer snart tillbaka efter sin mammaledighet.
Känner mig smått stressad av livet
Vad vill jag jobba med?
Plugga?
Koh, kan där inte bara finnas en färdigskriven bok om hur livet kommer se ut så man slipper gnaga i sönder sin hjärna.

Nu tänkte jag faktiskt göra en halvidiotisk ska. Ska ta på mig vinterutrustningen och gå en lång promenad.
Mest för att jag kan
Inte för att jag vill ..
Hej så länge!




Kom ihåg mig?