Bästa Skype.

Tjääää. Ligger nerbäddad i soffan. Idag har varit en mycket bra dag (förutom att jag varit sjuk). Har fått prata med två enormt saknade personer. Båda två på en och samma dag. Kan inte bli bättre! Pratade med min kära bror om allt det här med Bali osv. Åh, min hjärna går snart i sönder av allt tänkande. Jag vill så gärna! Ligga och steka på en strand med en paraplydrink i handen. Jadddååååee!!
När jag kom hem vibrerade telefonen och ser ett inkommande samtal från Simon.
Snacka om att jag blev glad.
Bästa Simon. Roligt att få höra hans röst och att han har det bra.
Ja om man skulle börja med trisslotter?
Hade ju varit riktigt nice att åka och hälsa på honom med.
Eller varför inte Bingolotto?
Ja, hag ska börja spela bingo.
Sugen någon?

Åt precis mammas korvstroganoff som jag fick med mig hem. Matkoma, yes!
Har dessutom en jäkla irriterande fluga i vardagsrummet.
Att dom ens lever nu?
Dö borde du. Ska försöka slå ihjäl den med en tidning eller något.
För det är inte alls irriterande ner den surrar kring mina öron!!!!!

Fin bild på er :-)

Håller ej med ovanstående kommentar - grymt ful fyllebild på mig. Men i övrigt väldigt fint skrivit M! Saknar dig med, skype snart igen helt enkelt. Inte mer med det! Pöss




Kom ihåg mig?