Varför?

Ligger i sängen nu och är helt utmattad. Igår kväll började jag få hjärtklappningar, svårt för att andas, kräkte och magont.
Har aldrig känt så förut och det kändes som jag skulle svimma när som helst.
När Gustav kom hem från sin träning körde vi upp till akuten.
Är hemma nu och idag är det bara vila som gäller.
Har en släng av maginfluensa, men det är sånt som går över. Hade låga värden och lågt blodtryck. Måste sluta stressa för det påvärkar min mage och kan leda till magsår om jag inte slutar, för just nu har jag magkatarr.
Men hur slutar man att stressa?
Jag har någon slags inre stress. Går alltid och tänker på jobb. För att få ihop alla arbetsdagar.
"Kommer vi hinna det?"
"Tänk så är något sjuk, hur ska jag klara det själv?"
"när ska jag hinna med mitt andra jobb?"
"När ska jag hinna träffa Gustav eftersom vi jobbar så olika tider?"
"När ska jag ha ork och tid och hinna träna, för jag hatar min kropp förtillgället och hade bara velar lägga händerna för huvudet och gråta?"
"När ska jag hinna träffa mina vänner?"
... Ja sånna tankar flyger runt i huvudet dagligen och jag blir helt knäpp.
Jag vill bara må bra i mig själv. Jag är verkligen världen lyckligaste för jag kan inte ha bättre vänner, jag kan inte ha bättre familj och kan inte ha bättre pojkvän. Men någonting i min kropp tickar och tickar, och jag vill få bort det jäkla tickandet. Jag vill få bort klumpen i halsen och tyngden över mitt bröst.
FÖRSVINN!
Vad vill du mig?
Allt är perfekt i mitt liv just nu.
Varför kan jag inte känna mig perfekt?

Eve

<3

du måste ta hand om dig hjärtat! ps. fick ditt sms idag, jag ska genast kolla upp det. har för mig att jag har något inplanerat. men vi hörs av.. OK? :D <3




Kom ihåg mig?