I´m feeling so happy, You make me speechless.

Godmorgon! Jag har nästan precis vaknat. Jag både älskar och hatar att jobba kväll. Såklart är det positiva att man får sova ut länge. Vilket jag och Gustav skulle göra idag var det tänkt. MEN halv 5 i morse skickar Gustavs arbetskollega och frågar var han blev av. Ändring i schemat! Gustav skutta upp och tog bilen till jobb. Kvar blev jag, yrvaken halv 5 en tisdag. Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem så vi kan äta frukost tillsammans.
 
Sitter med både min och Gustavs dator i knäet. Försöker bränna över alla min miljontals bilder jag har på min dator till skivor. Går sådär! Har redan använt 10 skivor och hälften av bilderna är inte ens överförda ännu. Men glad är jag idag att jag fotade så mycket förr. Det är så roligt att ha nu och kolla på. Gick även lite längre bak i bloggen här. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Tänk, tänk för ett år sedan. Då var jag hjärtekrossad, mådde skit och ville bara fly världen. Det gör så ont i mitt hjärta när jag läser om allt jag skrev då. Jag får tillbaka tankarna och känslan. Usch! Att bli lämnad och sårad av någon man älskar önskar jag inte ens min värsta fiende.
Idag är jag och Oskar vänner och jag har välrdens underbaraste sambo nu. Tänk som livet kan förändras på 2 sekunder. Mitt och Oskars förhållande har gjort mig till den jag är idag och det är jag glad för. 
Så små och stora beslut man gör i livet leder en till där man är idag. Det är lite skrämmande när man tänker efter. Ibland undrar jag att om, tänk om jag och Hanna inte hade följt med Gustav och Ludde på efterfest den 8 december 2012. Hade det ändå blivit han och jag?
Hur hade vi annars fått kontakt om inte då?
Något av mitt bästa beslut faktiskt. Kanske inte lika klokt beslut att vi beslöt oss för att sova hos Gustav den kvällen och gå hem i enorm SNÖSTORM dagen efter i endast pumps och klänning.
Men i och för sig, vilket idiot har pumps och klänning i December månad?
 
Nu ska jag göra frukost till mig och min prins och mysa innan det är dags för mig att bege mig till jobb. Ikväll ska jag och Gustav lulla runt på Malmöfestivalen och äta onyttigt.
PS. ett väldigt långt "idag ska jag göra detta"-inlägg. Äsch, soooolly (en kines som försöker säga "sorry") wooopp!
 
 
 
Eve

Ni är så gulliga tillsammans :-)




Kom ihåg mig?