Måndag måndag måndag

Måndag igen. Ångest på det!
Jobbar måndag-lördag och dom första kvällstider. Vilket betyder att jag och Gustav kommer jobba om varandra ena veckan. Åh!

I lördags körde jag och Maja upp till Gustav och co i Ängelholm. Det skulle vara en överraskning, och kvällen blev hur bra som helst. Söndagen var seg för då skulle dom spela match. Efter varje match som dom vann skulle dom spela en ny.
Jag och Maja håll på "det andra laget" mest för att vi ville hem. Haha!
Jag fick dela säng/soffa med Jimmy och Gustav. K a t a s t r o f !
Sov nog inte många minuter. Ena stunden vakande jag av att båda höll om mig (?) fast var jag i mitten och kunde inte röra mig. Nästa sekund så. Lägger båda med ryggen mot mig och har tagit båda täckena. Inte nog med det. Den ena snyr som ett litet barn i sömnen och den andra snarkar.
Hujedamig!
Inatt fick jag sova i min stora säng med endast min prins.
Nu ska jag försöka väcka honom så vi kan ha mysfrukost.




Kom ihåg mig?