See you soon Thailand

Åh, jag vill sova. Jag är så slut i mitt huvud. Har varit ledig två dagar på två veckor. Men du ska inte klaga Malin, du vill jobba, du vill tjäna pengar - Ja, just det! Det enda som cirkulerar i mitt huvud nu är Thailand. Det känns underbart att ha något att längta till. 3 veckor i paradiset med min andra halva, Mamma och Ola. Ni som känner mig vet att jag älskar Thailand. Det ska bli så spännande att visa allt det underbara för Gustav som jag och mamma upplevde när vi var där vintern 2011. Nu är det "bara" 196 dagar till vi åker. Ja men det är lagom.. Det tickar sakta men säkert ner.
 
Just nu sitter jag och har beslut ångest över om jag ska gå till gymmet eller inte, sola eller inte. Fan! Borde göra både och. Men åh tiden, varör finns det inget fler timmar på ett dygn? Kooooget. Börjar jobba om 2 timmar och 20 minuter. Jag hatar verkligen att jobba kväll för på förmiddagen får man bara och väntar på att man ska börja jobba. INTE KLAGA  - Nä, just det ja..
 



Kom ihåg mig?