Det gäller inte alltid att vara först

En vecka sen jag skrev nu är det måndag igen och nu kommer det igen.. måndag igen. Puh! Jobb 6 dagar denna veckan. Så slut i mitt huvud. Men förhoppningsvis blir jag lite långledig till jul. Jaaa på tal om jul så var jag Nathalie och Jowan på Ikea igår och åt julbord. 
MUMS!!
Längtar ännu mer nu till julafton. Påvägen hem körde vi inom Maxi och köpte bingolotter. Jag var lite snabb och tryckte på köbiljetten först. Vilket resulterade i att kag INTE fick dom lottorn med vinst. Dom tog Nathalie såklart och kammar hem 15.000:- i köksinredning. Kokar lagom mycket i min hjärna!!! Men så klart glad för deras skull .. Eller? Haha. Nä fan vad sur jag är för tänk så hade jag fått den lotten. Då hade jag aldrig slutat att spela bingo!!

Nu ska jag tvinga upp min stora kärlek på en morgon promenad nu innan frukost. 



Kom ihåg mig?