Inte vilken tisdag som helst

Ibland måste man försöka att se saker och ting från andras perspektiv. Även fast man vet att man tycker man har rätt i det man säger och inte gjort något fel, så måste man försöka sätta sig in i personen i frågas situation och försöka förstå känslorna som finns där och utgå ifrån det. Att prata i mun på varandra och enbart hålla fast vid sin sak kommer bara leda till irritation och ovänskap. Tänk alltid igenom innan du säger något eller agerar, så inte någon blir sårad. 
Lite smått kloka ord denna tisdag, men ack så sanna.

Denna tisdag är inte vilken tisdag spm helst utan det är tisdagen den 10 december dvs min namnsdag och min och Gustavs 11 månadersdag. Tänk att vi snart varit tillsammans 1 år. Var tiden tog detta året vägen? 
Men måste dock medge att det har nog varit en av dom bra åren i mitt liv. På 1 år har vi hunnit bli sambos och fått en lägenhet som jag bara älskar, varit utomlands 2 gånger tillsammans och snart väntar den tredje i Thailand, åkt på äventyr med vänner och själva mm. Jag kan hålla på hur länge som helst.
Att se in i dina ögon och veta att du är min och jag är bara din, får mig att bli varm i hela kroppen. Snart ska vi fira vår första julafton tillsammans och jag vet att den kommer bli mysigare än någonsin. 



Kom ihåg mig?