Julkänsla och Barbiekropp

Ja då var julen över. Detta året fanns det noll julkänsla. Vafan är det jag som börjar bli gammal eller har julkänslan vara försvunnit i all jobbstress. Aja, hade iallafall en himla mysig julafton med min familj och med min älskade sambo. Första julafton vi har tillsammans och jag ljuger om jag inte säger att jag njöt varje sekund av den. Lillejulafton firade jag hemma hos min pappa med släkt, julafton hos mormor och annandag jul firade vi hemma hoa Gustavs föräldrar. 
TUSEN TACK, för alla fina julklappar. Jag och Gurra-bus måste ha varit riktigt snälla i år. Blev väldigt mycket bortskämda. Våra fina familjer som alltid ställer upp för oss och tack tack tack för att ni finns. 

Nu väntar vi på nyår sen inväntas ett helt orört år. Det ska bli vårt år, mitt och Gustav. 69 dagar till Thailand och på onsdag, då jäklar ska vi träna som aldrig förr. Jag ska fantami ha världen snyggaste kropp (okej Malin dröm, DRÖÖÖM) , man måste ju sikta högt visst?

Nu ska jag cykla till jobb. Gud vad jag älskar att jobba. Älskar att jobba 7 dagar dirket efter jul. Jippii yeeehoo!
Ja ni som inte fatta min ironi kan gå och lägga er igen, FÖR DET KAN JU INTE JAG!
Åhhh okej nu ska jag sluta mig. 
God fortsättning på er! Hoj



Kom ihåg mig?