Runs into the new year with a big smile on my face

Och så var det endast två dagar av detta året. Det är attan va tiden går fort. 2013 var ett väldigt bra år. Jag träffade min underbara pojkvän, har blivit sambo, åkt skidor x 2, solsemester x 2, umgåts vänner och lärt länna nya människor, firat min första jul tillsammans med Gustav, fått en liten mini kompis som bara är såå jäkla go (Nikko). Jag kan hålla på hur länge som helst! Känner att 2014 kommer bli minst lika bra. Om 11 dagar har jag och Gustav varit tillsammans i 1 år. Var har tiden tagit vägen? För mig är det helt sjukt att det redan gått ett år, men det bästa av allt jag är fortfarande lika kär och inte kärare. Min Guffeluff!
När du minst anar det står din prins utanför dörren. U n d e r b a r t !

Slänger in en bild på min goding från lillejulafton. 






Kom ihåg mig?