Sunday

Julbord med Gustavs fotboll igår. Snabba vändningar för skulle egentligen vara med Amanda och Malin. Men såklart har inte Gustav tagit reda på all information och jag var tydligen anmäld så det var bara till att hoppa i finkläder och äta sill och dricka snaps. Kvällen slutade tidigt vilket var så himla skönt. 

Nu har Gustav begett sig till Ludde gör att se fotboll. Så nu ligger jag här u min ensamhet och hör regnet mot rutorna. Så mysigt. Ska sätta på en film nu och sova en stund innan vi ska ut och leta julgran. Andra advent idag vilket innebär två veckor till julafton. 
Hoppas man varit snäll så tomten kommer och hälsar på. 

Fredagsmys hemma hos Jimmy och Sofie. Super god mat, idol och trevligt sällskap. Kan ju inte bli bättre en fredagskväll. Jag fick såklart mysa med mim favvo bebis hela kvällen. 






Kom ihåg mig?