20130215

Spenderade alla hjärtans dag med fina G. Personligen tycker jag att den dagen är ganska så överskattat. Det har jag förstått att andra också tycker med tänkte på att det är nästan det enda som skrivs över hela Facebook.
Om man nu hatar dagen så mycket, hur har man då ork att lägga sin energi på att skriva negativa statusuppdateringar om själva alla hjärtansdag.
Bittra jäklar!
Min dag var som sagt väldigt mysigt. Jag och G lagade planka, bakade kanelsnäckor, åt ost och kex, drack vin och spelade skipoo. Blev såklart ett par avsnitt Gossip Girl innan vi somnade tätt intill varandra.
Ingen har fått mig att känna denna lycka och gemenskapen innan som du får mig att känna.
Inte är man längre ensam i tvåsamheten.
Nu är det ett vi, du och jag.



This feels like a fairy tale. A story where you are the prince who does everything for his princess. I will always be your princess!

Eve

Så gulliga ni är!




Kom ihåg mig?