2013

Ligger död i soffan och har legat här hela dagen. För tillfället bor jag hemma hos mamma eftersom hon varit i Thailand i 2 veckor. Nu vägrar jag att flytta här ifrån. Funderar på att flytta hem igen och spara pengar så jag kan ut och resa.
Har kollat solsidan hela säsong 1 och 2 och där emellan sovit litt. Ska snart hämta G sen hem till honom och sova.
Med andra ord, en riktigt gottig dag!

Igår blev det spontan utgång vilket alltid slutar bäst. Jag och G var i Malmö och åt på jeansens. Skulle hem och mysa och titta på bilar filmen! Ja, jag har alltid paxat att vara blixten Mcqueen.
Cool e han!
Jag och sindra bråkar ofta om vem som ska vara honom.
Vill vara bärgaren liksom? Eh neee.
Tillbaka till utgången så åkte vi hem till mamma där hon och Ola höll låda. Dansade som bara den och såklart hakade danskungen Gustav på. Så det slutade med fest hos Allan som sedan avslutades på kräm.




Kom ihåg mig?