Isbiten själv

Nerbäddad i sängen i min iskalla lägenhet. Här är så sjukt kallt. Kunde lika bra legat och sovit ute i snön. Same shit liksom! Var fanken tog våren vägen? Hallåå?
Hade behövt ligga i Gustavs famn nu. Usch vad jag saknar honom!

Idag har man varit flitig också och varit på gymmet.
Plus i kanten och en liten guldstjärna till mig. Kaatching!
Tränade kondition med fjällan och vi bestämde oss för att gymma imorgon bitti med.
Hooollymooolly!
Japp, men det är bara till att ta sig i kragen imorgon när klockan ringer 06.00..
Skrev jag precis 06.00? Puh, kommer antagligen snooza ihjäl och förmodligen komma med en dum ursäkt till Nathalie att jag inte kan.
Meeen nee, känd och smal som en god vän vid namn Coffe brukar säga till mig.
Var precis hos honom en stund faktiskt och snackade litt skit. Sen blev det en stund med Sara också. Mycket trevligt såhär en onsdagskväll.
Skit koooget att det bara är onsdag. Har trott det varit torsdag hela dagen. Det är ju alltid bättre när man tror det är onsdag så är det torsdag. Visst?
Jaja.

Nu blir det godnatt iallafall och nu är det endast 3 dagar till Gosling kommer hem. Åh längtar!




Kom ihåg mig?