När man har jätte tråkigt och inte kan somna.


1. Namn? - Malin Welen

2. När fyller du år - 7 september

3. Några piercingar? - nope, har haft i navlen.

4. Vad har du på dig just nu? - Gustavs tröja.

5. Vilken årstid är bäst? - Alla årstider har sin skärm, men älskar sommaren!

6. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Självklart vakna upp bredvid säfen person jag tycker om mest och att solen skiner och frukost på sängen. Visst?

7. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - jag HATAR att sova själv. Därav svaren på dessa frågor. Kan icke somna.

8. Vem vet allt om dig? - Nathalie

9. Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Självklart

10. Vem är farligast i din familj? - Ehm, skulle inte vilja påstå någon. Men min lillebror tror nog att han kan vara ganska farlig ibland. Men det är bara gulligt.

11. Vem är coolast i din familj? - Men hallåja, kuggfråga? Jag såklart.

12. Sover du oftast med? - My man.

13. Hur mår du just nu? - Förutom att jag mår illa av alla chips jag tryckt i mig ikväll så har jag inte mått bättre. Lyckligare än någonsin!

14. Är du hungrig nu? - Absolut inte, tanken på mat får mig att vilja göra en hurva. Typ ..

15. Vad är klockan nu just nu? - 01.52

16. Vem ringde dig senast? - Min lillasyster

17. Vem ringde du senast? - Mamma

19. Vem sms:a till dig senast? - Nathalie

20. Vem sms:a du till senast? - Nathalie

19. Snarkar du när du sover? - hur vill du att ska jag kunna veta det?

20. Vad har du för storlek i kläder? - vilken fråga. 36/38

21. Är du morgon eller kvällsmänniska? - jag skulle inte vilja påstå något av det. Somnar alltid tidigt och vägrar alltid att gå upp. I princip..

22. Vilka är dina största svagheter? - hm, svår fråga. Jag är beroende av lösgodis, så det är väl inte så bra. Väldigt svårt för att säga nej. Måste nog påstå att jag är väldigt tankspridd också. . Och jäkligt kass på att komma ihåg saker.

23. Är du kär just nu? - Ja, och det är underbart.

24. Har du kysst någon idag? - Faktiskt. Hejda puss till Gustav som glassar på någon awesome bar på Gran Canaria just nu .. Men nä.. Jag är inte alls avis!

24. Har du ett förhållande? - Sii.

25. Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha ja förmodligen när man gick på dagis. Ung och dum!

26.Vem sov du senast bredvid? - Nathalie.. Eftersom vi somnade båda två i soffan ikväll.

27. Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma 18 kanske, och typ pappa 26.

28. Vad gör du just nu? - ligger i sängen och ska försöka sova. Går inte helt allt för bra!

29. Har någon någonsin varit otrogen mot dig? - How do i know?

30. Saknar du någon just nu? - åh ja, Gustav. KOM HEM !!





Kom ihåg mig?