Godmorgon.

Klockan är 07.40 en lördagsmorgon och jag vaknade för 30 min sen. Ni som kan matte kan räkna ut att det är fruktansvärt tidigt när man tänkte ta "sovmorgon".
Funderar på om jag ska vara riktigt jäkla redig och bege mig ut och gå en sväng. Borde ju förbränna bort den dumma Ben&Jerry glassen man tryckte igår.
Nä det var inte jag som ville ha den. Igår när vi tittade på film hörde jag någon skrika på mig hela tiden som för övrigt var as-störigt. Det visade sig att det var Ben från frysen. Så tyckte så himla synd om honom. Swiiiich, bottta!

Klockan 11.00 kommer Nathalie och Johanna hit på frulle. Sen blir det ett jobbigt gympass och ikväll ska jag slå klackarna i taket med Amanda.

Igår så var jag och pappa på afterwork på Istanbul. Så himla mysigt! Har saknar min pappii.




Kom ihåg mig?