Hockey

Idag har man märkt att sommaren snart är här. Så himla varmt och skönt.
Så jäkla tarrt att man jubbar hela dagarna.
Fick låna mamma NYA cykel idag.
Ja jäklar i det vad man flög fram. Riktigt härligt att cykla. Så underskattat det är.
Jag ska börja panta burkar och köpa mig en cykel.
Jaa.. bara för jag inte är miljonär och har råd.
Jag vill ha en rosa cykel!!

Ligger nerbäddad i sängen och hör Gustav skrika utifrån soffan. Jag har en känsla, men jag vet inte, jag må ha fel. Men jag tror Sverige vann.
Kul för dom. Jag måste se semifinalen och lådsas att jag tycker om hockey.
Mest för att vara schysst liksom.
Men jag gillar inte det alls.
Jag smög upp telefonen lite imellanåt under matchen och spelade lite candy crush.
Fick sura blickar av min sambo så det fick bli sängen.
GO NATT!




Kom ihåg mig?