Nagelfix och kärleksprat

Godmorgon! Vaknar med världens huvudvärk och näsan rinner ihjäl. Varför måste jag alltid vara sjuk. Saknar redan min andra halva. Min andra dag på jobb idag denna veckan och det har verkligen varit behövligt att vara hemma och kurera sig. Helgen framför oss och den innehåller kalas för mammsen, mys med lillasyster, dop för söta Nikko och så avslutat vi den med bio med Sara och Elvis i Malmö. En helt perfekt helg enligt mig! 

Överraskade Gustav går med en present när jag var i Malmö och letade födelsedagspresent till mamma. Det är en sak jag tycker är så viktigt i ett förhållande. Att fortfarande överraska och ge spontana presenter även fast man varit ett par i flera år. Sen är det alltid roligt att ge någon när man vet att personen blir glad. Man ska aldrig ta varandra förgivna och om man bråkar, bli sams igen illa kvickt! Speciellt om man bråkar innan man ska sova. Att somna ovänner är något av det värsta jag vet. Jag och Gustav är inte ett par som bråkar ofta och jag tror nog det beror på att vi är så ärliga och öppna mot varandra hela tiden. Jag lever i det förhållandet som jag alltid drömt om.
Ingen kan vara lyckligare än jag. 

Byggde mina naglar hos Sonija idag. Blev faktiskt riktigt nöjd. Bilden har Sonija lagt ut på sin instagram. 
Tusen tack!



Eve

Såg dom på insta, blev jätte fina :-)




Kom ihåg mig?