Bebismys och struntprat

Igår efter jobb tog jag mig en pw hem till Sofie och Nikko. Vi hade bebismys och pratade lite skit. Det är så skönt att ha vänner där man känner att man bara kan vara, inga konstigheter och man kan prata om allt mellan himmel och jord. Vi kom in och prata om Nikkos dop. Vad tusan ska man ha på sig? Sist jag var på dop måste ha varit när min lillebror döptes och det var .. 17 år sen. Hallelulija, kan det verkligen stämma? Jajo.. Det måste det nog. Sjukt! Dopet är näsa söndag jag börja redan då lite smått panik av klädval. Jag måste vara ute i god tid med sånt annars så tar jag på mig något i sista sekunden som jag egentligen absolut inte vill ha. Så könner man sig skit ful och så bli man sur. 

Efter jobb ska jag och Gustav ha möte på banken sen är hela dagen vår, vår och vår. Den enda dagen denna veckan vi ses! Förutom den timmen på kvällen innan vi ska sova. Vi ska verkligen bara mysa. Åka hem till pappa och äta middag och umgås lite, och får jag som jag vill så blir det en runda inom hemmakväll. Ooooopppss🙈





Kom ihåg mig?