Friday today

Vaknar med ett ryck av att Gustav är borta och att jag inte vaknat av att han gick imorse. Panik! Sa jag att han skulle köra försiktig? I samma stund får jag ett litet sms av honom. Puh, he is alive!
Är det bara jag som måste säga vissa saker som man tänker på annars kommer det att hända?
Jag måste iallafall alltid säga till Gustav att köra försiktigt, tänk om jag skulle missa det en dag och så händer det honom något. Tänk då att om jag hade sagt att han skulle köra försiktigt så hade det aldrig hänt. 
Kan bara vara jag också som är konstig som tänker.. men nä någon mer måste vara lika konstig. 
DONT LIE!

Idag är det kalas för min fina mammsi. Ska ta mig en runda I stan innan jag börjar jobba och hitta present. Hittade inget när jag var i Malmö, bara saker till mig och Gustav .. Brukar väl vara så att man aldrig får hem det man ska, bara en massa annat mög. Nu ska jag tvinga upp denna trötta kropp från sängen och göra lite kaffe och frulle så man blir pigg. 



Kom ihåg mig?