Hemmagjorda hamburgare & massa mys.

Nä mina vänner jag fick inget hemmakvälls godis idag inte. Dels så sa jag till mig själv att Nä ditt fetto, du ska äta det imorgon. Fan inte okej två dagar i rad. Sen har jag sagt till Gustav att han får inte tillåta mig äta det mitt i vecka.  Och han lyckas faktiskt att övertala mig. Dö stolt över mig själv .. Och honom för att han klarar övertala mig. Åt super goda hamburgare hos pappa som han själv lagat. Mästerkocken själv! Mös sen med glass och kaffe och pratade en massa strunt. Så mysigt, har saknat det.   En LITEN parantes är då att jag inte åt någon glass alls. Yeehj så jäkla duktig. Nu ska jag se gordie shore innan denna svensken somnar. Bredvid mig ligger redan en utslagen kille och snarkar och har redan gjort det i ca 30 min. 
Jaaa men det är roligt .. Eller?






Kom ihåg mig?