Homeday

Förkyld, halsont, huvudvärk, ont i öronen, slö, trött osv. Det är precis så jag känner mig idag. Har fått stanna hemma från jobb. Denna årstiden gör mig sjuk hela tiden och inte nog med det så har man noll ork till något och man sover minst 12 timmar varje natt. Jag är inte glad men jag är ändå inte ledsen. Jag känner mig helt tom på något sätt. Det är jätte svårt att förklara men Gustav märker det på mig och blir orolig. Men jag kan inte sätta finger på vad det är jag känner, jag är bara nere, och det är asjobbigt. 

Idag ska jag bara ta hand om mig själv. Jag ska ligga i min säng och bara försöka njuta av att jag har en helt ledig dag som är till för att bara vila vila och vila. Jag har alltid annars hundra grejer i mitt huvud som jag tänker på och måste hinna med. Det ena ska göras och sen måste det andra fixas, hinna träna, hinna träffa vänner och Gustav och sen såklart jobba. 7 mars, var fan tar du vägen?
Vill till Tahiland nu. 



Kom ihåg mig?