När samvetet kryper på

Nu har jag köpt ricinolja i hopp om att mitt hår ska växa lie fortare. Mitt går växer redan sjukt snabbt men jag vill ha långt hår nu nu nu. Har hört från vissa att det ska fungera och vissa att det inte gör det. Får helt enkelt se hur det tar sig på mitt hår. Tänk långt blont hår nu. Åhhh!

Fick mig en liten mild utskällning av Christoffer igår att jag aldrig är på gymmet längre. Så idag fick jag sånt dåligt samvete så nu ska jag faktiskt snart promenera upp till gymmet. Först ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa lite här hemma. Längtar tills jag får träffa Gustav ikväll. Knappt träffats på två dagar. 
T r å k i g t  i h j ä l !

💗




Ricinolja funkade asbra till mitt hår. Växte så det knakade under typ två-tre månader. I början av året hade jag håret till axlarna typ och nu har jag ner till bröstet typ så jag är svinnöjd!! Men enda negativa är att håret blir så fettigt av det :(

Svar: Amen vad bra! Hur många gånger i veckan körde du på det då?:) åh jag hatar fettigt hår.
Malin Welén

Ni är så himla fina tillsammans !




Kom ihåg mig?