Pappas dag

Idag är det fars dag. Dagen då man ska hylla alla pappor. Jag tycker att farsdag, morsdag, alla hjärtans dag osv känns så påtvingade. Men ska ge något till sin käraste på alla hjärtans dag tex. Men saken är att man hade blir så mycket gladare om man fått blommor en helt vanlig tisdagskväll istället för dagen då man nästan är tvingad till att köpa något, det känns inte som det har samma betydelse och betyder lika mycket som om man skulle fått något någon helt annan dag. Nä, så jag dissar sånna dagar ganska mycket. 

Men jag skulle ändå vilja skriva några rader till min fina pappa. Speciellt för att han är världens finaste pappa som alltid ställer upp och för att jag är ganska dålig på att säga att jag älskar honom. Min pappa har gått igenom ganska mycket men ändå är han alltid så glad, han ställer alltid upp för alla andra och ibland glömmer han bort sig själv. Ibland önskar jag att jag hade mycket pengar så jag hade kunnat bjuda min pappa på en semester till Italien för jag vet att han tycker om Italien. Jag hade velat ge så mycket till honom i gengäld för allt som han har gjort för mig. Min pappa är stark, han är en stålpappa , min stålpappa. Jag älskar dig så himla mycket. Du är värd allt bra i hela världen. 


Fint skrivit, puss !




Kom ihåg mig?