Today its a happy day

Uppe med tuppen denna lördagsmorgon och fråga mig inte varför. Kan ju dock bero på att jag somna i Gustavs knä i soffan kl 22.00 igår. Alltså jag tycker synd om honom. Somnar jag inte klockan tio på helgen somnar jag vid åtta på vardagarna. Kvalitetstiden som jag borde ta till vara mer på och INTE sova. Men är man född trött så är man. Skyller lite på vädret, att det alltid är så mörkt. 

Idag är jag ledig. Den enda dagen på denna veckan. Ska ta mig till gymmet om en stund, sola lite sen så tänkte jag tvinga med min mamma till Malmö. Det blir lättare sagt en gjort för hon är ingen shoppingmänniska. Men lägger jag fram puppyeyes så kanske. Ikväll blir det fördelsedagsfirande för Markus och Cornelia och imorgon såklart jobb. 

Nu ska jag läsa min älskade bok som jag inte kan slita mig ifrån och mysa till levande ljus i sovrummet tills solen går upp. 


Eve

Åh vad mysigt det låter! :) jag somnar också alltid tidigt vid denna årstiden :-(




Kom ihåg mig?