Älskade lillasyter

Lillasyster, när du föddes ville jag bara hålla om dig, du var min lillasyster, bara min. Min ögonsten. Jag kunde inte låta bli att visa hur stolt jag var över dig. 

Vi har alla våra jobbiga stunder. Ibland kan du vara den störigaste och jobbigaste, och ibland kan jag inte sluta pussa och krama på dig. Jag älskar dig i alla lägen ändå. Men fina lillasyster, gör mig en tjänst. Se på dig själv och var stolt över den du är. Du är ett underverk.  
Mitt underverk. 

Om du någongång känner för att gråta, ring mig. Jag kan inte lova dig att skratta men jag kan gråta med dig. 

Om du någongång könner för att rymma. Vsr inte rädd för att ringa mig. Jag lovar att inte stoppa dig men jag kanske kan rymma med dig. 

Om du någongång inte känner för att prata med någon, ring mig. Jag lovar att vara tyst. 

Jag älskar dig Savannah
 



Auw! Så gulligt skrivit.

Ida

Håller med. Fick nästan lite tårar i ögonen haha<3

Eve

Ni är så fina , systrarna Welén :-)




Kom ihåg mig?