Blåsiga fredag

Idag har jag äntligen inhandlat mitt älskade lexington påslakan. Hade sån ångest när jag skulle välja vilket, men till slut blev det elle belle bi för alla är ju lika fina. Shoppade lite blommor och annat trevligt till lägenheten , lagade mat till mig och Gustav och nu sitter vi i soffan framför idol. Vi tror verkligen vi sitter i idol juryn när vi tittar på det. "Nja lite falskt i dom höga tonerna", "scenframträdet är lite blekt och inte så bra", "hon kunde valt en roligare låt". Ibland kommer vi på oss själva att kritisera alla och börjat skratta. Men jag och Gustav är ett team och vi hade passat så bra som idol jury 2014, helt klart!

Kanelbullensdag idag och min mage har redan fått i sig tre stycken. Ajabaja Malinka! Men bara för att vi kan så ska vi ha ost och kex nu. Åh älskade fredag och gud vad jag älskar min Gustav. 







Kom ihåg mig?