För mig är du hela min värld.

Godmorgon torsdag! Allmänt seg i huvudet och vill bara dra täcket över huvudet. Varför blir man alltid såhär när hösten kommer? Gustav har feber så det slutar väl med att jag också blir sjuk.  Har varken tid eller råd att bli sjuk. Jubbar häcken av mig så vi kan leva som kungligheter i Thailand. Bara 148 dagar kvar. 
Japp, jag har koll!

Imorgon ska vi hem till Lee och Lager. Se idol, äta och mysa. Ja förvisso så tror killarna att dom har esset och kan bestämma. Vilket kommer resultera i att dom vill se fotbollen. 
Men ICKE. Det är ju för fanken Kevin på tven. Wooop woop! Ögongodis. 
Ja och man får faktiskt lov att säga att andra killar är snygga fast man har pojkvän. Varje gång jag säger det ger Gustav mig onda ögat. Haha!
Det betyder i princip: 
-"If you look ta him again, I will punch you in the face and throw you out on the  balcony"

But i love you anyway. 






Haha jag dör av skratt när du skriver. Det låter så roligt haha!!




Kom ihåg mig?