Fotboll är livet .. eller?

Då var det fotbollsdags igen och det känns som jag har hela fotbollslaget i mitt vardagsrum. Arsenal hit, Chelsea dit och Roma hit. Men ja, grabbarna tycker det är skoj så det är ju huvudsaken. Jag fattar dock inte ett skit och bryr mig lika mycket..  Så jag stänger in mig i sovrummet ikväll med en god fruktsallad och en bra film. Hoppas att inte brandvarnaren går igång denna gången som den gjorde sist. Jag hade somnat gott men flyger upp ur sängen och rusar ut i vardagsrummet där dom tre vännerna och Jerry sitter. Min tanke var att det brann och att jag skulle rädda Gustav men sen kommer jag på mig själv stå yrvaken i endast nattlinne och trosor inför dessa förvirrade pojkar. Ett litet "ojsan" kommer ur min mun och jag springer tillbaka och gömmer mig under täcket och hör dom brista ut i skratt. Jag fattade ju inte när jag vaknade att dom var här, eller hade helt enkelt glömt. 
Men alla överlevde och jag somnade om. Alla lyckliga och glada! Hej och hå , nu ska jag ladda ner Pocahontas. Godnatt!
Eve

haha så roligt! Kan se det framför mej :-)




Kom ihåg mig?