Kärleksförklaring till bästis

Ni vet den känslan att ha än bästa vän som verkligen är ens bästa vet. En vän som man kan säga allt till för det stannar bara där. Man kan skratta och gråta tillsammans. Man kan alltid säga hur man känner och mår utan att man bli dömd. Man behöver bara titta på vara dra och förstå vad den andra tänker. Man har sina interna skämt som bara vi förstår. En bästa vän som man inte behöver träffa så ofta men som ändå alltid kommer finnas vid din sida oavsett vilken tid på dygnet. Har exakt lika roligt tillsammans även om vi sitter i vars en enda av soffan eller om vi är ute och slår klackarna i taket. 

Du är min bästa vän Nathalie & jag hade nog aldrig velat ha ett liv utan dig.
Eller kanske , eller nä, jag hade INTE klarat mig utan dig. 
Pussss i mängdor!

Ps. Fråga Sture och man driigor läsk??






Kom ihåg mig?