Små förändringar

Japp då var man brunett. Eller jag själv skulle vilja kalla det mörkblondt. Jag är inte helt hundra på om jag gillar det än eller inte men jag antar att jag måste vänja mig först och tvätta det någon gång innan jag uttalar mig. Jag som sa till mig själv sist jag var brunett och skulle färga det blont att jag ALDRIG skulle färga det mört igen. Shi fick jag! Men jag kände verkligen att jag var tvungen att göra en förändring. Ibland känner man att man bara måste. 

Ligger i soffan och surfar runt lite på mobilen medans Gustav sitter brevid mig och asgarvar åt Borat som visas på tven. Jag förstår verkligen inte det roliga i den filmen? Är det jag som är astråkig med dålig humor eller är det fler som inte klarar av den filmen?

Nu ska jag ta mig en lång dusch och göra ansiktsmask och mysa. Sånt man borde göra oftare än vad man gör. Köpte förresten denna nattkrämen här om dagen. Mitt fejs på väldigt torrt och speciellt nu på hösten/vintern. Eftersom Gustav använde upp min förra (!) på nolltid var jag tvungen att köpa en ny. Så nu står den gömd. Känns om man har en liten kid här hemma och måste gömma saker. Sist jag skulle använda en av mina body butter så var det nästan slut.. Gustav! Köp dig egna saker.





Kom ihåg mig?