Torsdag 24/10

Torsdag = ledig! Idag har jag bara myst runt i Malmö med Ida. Fikat och haft det allmänt trevligt. Vi gick nog i exakt alla affärer på mobilia .. och sen gick vi i dom en gång till. Åkte till emporia och gick i en massa butiker där med MEN hittade inte ett skit att ha på mig på lördag. Mm, men det känns kul. 
I bilen påväg hem säger Ida "vi kan åka hem till mig så kan du kolla i min garderob".
Men tjeeena blixten. Kunde du inte sagt för 5 timmar sen när vi började vår outfit jakt, haha. Så jag fick låna en jätte fin klänning av henne så förhoppningsvis känner jag mig fin och inte som ett dragspel..

Nu ligger jag och Gustav i sängen och kollar på hela Sverige bakad och spelar Candy Crusch i reklamerna. Romantiken när den är som bäst. 


Ligga?

Svar: Tror inte jag vill det, tyvärr Nathalie :(
Malin Welén




Kom ihåg mig?