2 september 2013

Godmorgon! Schoossanhoppsan vad många som läst min blogg nu då. Det trodde jag inte. Är jag så intressan att läsa om? haha. Aja, tackar för fina kommentarer iallafall. Idag när G skulle gå till jobba villle jag bara hålla fast honom och inte låta honom gå. Lådsas att vi var sjuka idag och bara ligga hemma i sängen. Men verkligen hinner ikapp en lika fort som man sagt det. Jobb idag mellan 13.30-19.30. Jag har kvällstid hela veckan och jag kräker lite smått på det. Typ lika mycket som jag kräker på den här fotbollen. Igår låg jag nerbäddad i soffan med pyjamas och tittade på Idol. Jäklar vad mysig dag detta kan bli tänkte jag. Allla avsnitt gick ju i repris. P e r  f e k t ! Nepp,, inrusandes kommer Gustav, Albin och Ludde. "Alltså vi ska se fotboll?!". JAHA, ja men tack för att jag får titta på tven någon gång. MIN tv! Kul att jag fick se 1/2 avsnitt.
Pffftsss.. Jag blev sur och låg i min säng och såg OTH hela dagen.
 
 



Kom ihåg mig?