Day 1

Nu börjar min kamp mot fettet! Du ska BORT! Jag är egentligen såååå emot sånna här dricker. Mycket socker och skit i dom men jag vet att man går ner om man kör dom en längre tid. Christoffer är ett levande exempel på att det. Problemet är bara att man måste börja äta så smått igen efter man gått på dom annars så går man upp allt man gått ner på ett ögonblick. Tror dock att man kommer gå upp lite även fast man börjar äta så smått. Man förlorar ju mycket vätska. Men jag är så less på träningen just nu. Jag tränar, tränar och tränar. Händer inte ett skit! Eller jo jag känner mig starkare. Det är allt. MEN DET JÄVLA BUGFETTET ÄR KVAR. Buuugbuuug. 


A

Hoppas du fixar det. Jag gjorde det en gång men det gick inte bra alls. Hade ingen ork osv. Heja dig!!

Svar: Auw tack A! Vem du nu är :)
Malin Welén




Kom ihåg mig?