Från sommar till vinter

Nu är denna tiden kommen där man är slå hela tiden. Men har verkligen inte ork till någonting alls. Jag har inte det iallafall. Vill bara ligga i min säng och gömma mig under täcket. Ingen ork till att träna, ingen ork till att jobba, vill verkligen bara vara hemma. Ge mig ENERGI någon! Imorgon är jag ledig och Gustav slutar redan 10.00. Så vi har bestämt att vi bara ska ligga i soffan, mys och se film. Hoppas det regnar en skvätt också, så blir det ännu bättre. Finns ju inget mysigare än att ligga inne med levande ljus när det är tråkigt väder ute. 

Igår kom jag och G in på att prata om julen. Gud vad jag längtar tills december! Tur att vi är lila tokiga i julen båda två. Vi har redan bestämt var vår julgran ska stå (?) , villet julgodis vi ska baka osv. Haha! Tänk er lukten av jul. Åh! Hoppas det blir mycket snö så man kan bygga en massa snögubbar och kriga.





Kom ihåg mig?