Godmorgon söndag.

Pigg och vaken denna söndag. Denna helgen har varit alkoholfri för min del och det känns skönt. Är så trött på festandet just nu. Det har varit full rulle sen innan midsommar och i princip fest varje helg. Igår hade jag släkt kalas, hur trevligt som helst. Min släkt är little special, klockan 05.30 gick tydligen sista folket. Haha! Jag hade kalaset hemma hos mor. När klockan började närma sig 03.00 och Gustav börja sitta och nicka så begav vi oss hemåt. Nu är det jobb i 6 timmar och jag bara längtar hem till min andra hälft. Vem vill jobba en söndag?

Stort grattis till Maja som hade sin födelsedagfest igår. Tyvärr kunde vi inte komma och fira tösabiden men hoppas du fick en bra kväll. 

Igår fick en person mig att inse att ibland gör man så mycket för andra människor, man ställer upp, fixar, överraskar osv. Men det är inte lika ofta man får tillbaka. Jag har inte tänkt på det sättet innan utan bara att jag vill göra allt för mina vänner, för dom är ju såklart mina vänner. Men man får nog ta ett steg tillbaka ibland och se situationen utifrån och kanske agera därefter. När det kommer svåra stunder i livet, när man börjar bli äldre och livet tar en annan vändning. Vem finns kvar? Jo dina riktiga vänner. Och vem just ni är det vet ni, och jag är så tacksam för att jag har er! 

N

Jag älskar dig bästa vännen <3 alltid

Svar: Auw, och jag älskar dig min fru <3
Malin Welén




Kom ihåg mig?