Underbara lediga onsdag spenderas med underbar vän.

Idag var jag LEDIG! Så attans skönt. Vaknade och hade mysmorgon med min bättre hälft. Som vanligt så jobbar vi om varandra.. Alltid! Skit bull. Men vi visste ju om att detta kunde ske när jag tackade ja till mitt jobb. Men eftersom vi planerat att leva med varandra alltid så fixar vi detta.

Hämtade upp Sofie sen tog vi oss en runda till Emporia. Jag blev tre saker rikare och x antal hundra lappar fattigare. Vi kollade lite bebiskläder till bebis som snart tittar ut. Åh jag blir helt sjuk. Jag vill också ju. Kommer säkert sluta med att jag bor hos Jimmy och Sofie när bebis kommit. Till slut kommer dom ignorera mig totalt för jag är jobbig. Typ! Nä, skämt är sido. Åkte hem till Sofie efter shoppandet, slängde oss i soffan och kollade på top Model. Får knappt ångest när man ser dom smala tösabitarna som springer runt halvnakna med knappt något tyg på kroppen. Hallå Gud, varför skapade du mig inte smal? Koko.

Var är skorna ifrån?

Dom är från din sko!




Kom ihåg mig?