Easterhoney

En helt underbar påskhelg och det kunde inte slut bättre. I fredags var som sagt Jimmy och Rebecca hemma hos oss. Blev mat, prat, vin, musikquiz, skratt. En mycket efterlängtat och betydelsefull kväll. 
Lördagen blev det påskmiddag hemma hos Amanda och Fredrik med Ida och Danne. Det godaste laxen i mitt liv åt jag den dagen. 
Ja, jag menar faktiskt allvar. 
Mästerkocken Fredrik hade lagat en sån perfekt och god lax. Synd att jag blev proppmätt efter förrätten att jag inte orkade äta upp. 
Näst gång blir det halv åtta hos Ida ovh Danne och sen vår tur. 

Söndagen vaknade man lagom trött. Morgonmys med G för att sedan vandra hem till mamma och Ola med bullar. Eftermiddagen tillbringades hemma hos Sjövall med trevliga människor. Mös ute i solen, åt smörrebröd, killarna drack öl och vi hade det så bra. 
Söndagen som underskattas!







Kom ihåg mig?