My best friend

Mys i min fina tröja som jag fick av kära Ida igår. Redan min favorit. Perfekt under en skinnjacka i detta vädret. Snart ska jag in och hämta Gustav i Malmö. Jag har farit och flängt ända sen jag slutade för att handla allt innan lördag. På lördag kommer Thailandsligan hit. Vi ska äts gott (thailändskt såklartk), dricka gott, titta på bilder och uppleva minnen. 

Igår fyllde min älskade Nathalie år. Tyvärr så jobbar vi också om varandra ganska mycket då tiden är knapp att ses. Vi har alltid uppvaktat varandra på våra dagar. Jag har fått tårta av Nathalie varje gång och till och med frukost på sängen. Den ni!
Det finns inga ord i världens som kan beskriva min kärlek till henne. Så man kan ju säga att jag har lite dåligt samvete att jag inte uppvakta henne igår.. Så om du läser detta Nattan, felåt. Du kommer få något mycket bättre!
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Love you long time. 

Så fint skrivit. Ni verkar vara ämnade för varandra :-)

N

Bästaste bästis! Att bara veta att du är där räcker förevigt! Jag är världens gladaste att jag har dig, för du är den som förstår mig mest och som jag alltid kan luta mig mot. Vi har varit med om så mycket både gott och ont och allt har vi klarat tillsammans! Alltid vi mallan, alltid <3 älskar dig


PS jag hoppas det var mig du menade i inlägget ;) hihi




Kom ihåg mig?