Oh happy day!

Pw-done!
Ja snälla säg att jag är duktig. Jag tycket det iallafall. Vaknade innan klockan ringde och spände upp ögonen och tänkte -nu ska jag fantami ut på en promenad!
Inte ens svårt. Hallå?! Varför gör jag inte detta varje dag. 
Kan ju bero på att det var världens härligaste väder ute idag. Kom hem till en sjuk prins. Stackare!
Nu ska jag pyssla om honom lite innan jag beger mig till jobb. 
Igår var jag som sagt på jävuls-humör. Bara någon tittade på mig spänner jag ögonen i dom och ut från öronen kom rök. 
Nja, kanske inte riktigt så. Men nästan!
Idag kommer jag svischa fram och hoppa lite Madicken skutt och le med hela mitt fejs. Its a good day!

Förresten såhär vill jag ha mitt går någongång när jag ska vara fin. Någon sin kan fixa det på mig? 
Så jäkla fint. 






Kom ihåg mig?